7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]
Vælg en side

EXIT: Puzzle Escape Room Games

(17 kundeanmeldelser)

kr. 229,00

Tag spilaftenen til nye finurlige niveauer med det nyeste i EXIT-serien: disse spil er puslespil og escape room i et! Hvert spil består af et kodebræt og fire puslespil med ledetråde og gåder, der er nødvendige for at løse spillets mysterium. Vælg mellem forskellige Exit-spil med forskellige sværhedsgrader. … læs mere her

Er EXIT: Puzzle Escape Room Games på lager?

Annonce
Køb EXIT: Puzzle Escape Room Games

Varenummer (SKU): 18116 Kategorier: , ,

Beskrivelse

Varefakta

• Vare: EXIT: Puzzle Escape Room Games
  • Pris: Kr. 229
  • Kategori: Leg & Spil – Spil – Selskabsspil}

EXIT: Puzzle Escape Room Games er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

EXIT: Puzzle Escape Room Games er den populære gave til næsten alle anledninger. Leg & Spil – Spil – Selskabsspil} er en af de sjovere kategorier i webshoppen. Coolstuff bliver brugt af rigtig mange til at finde sjove gaver. EXIT: Puzzle Escape Room Games kan returneres til shoppen igen inden for 90 dage, hvis du fortryder dit køb. Har du svært ved at finde den sjove gave, kan løsningen være lige her i form af EXIT: Puzzle Escape Room Games, det letter opgaven, og du er hurtigt færdig. Med andre ord: EXIT: Puzzle Escape Room Games er mange gange den bedste mors dag gave. Ikke alle er lige pjattede med gadgets, og det er ofte de påtagede seriøse mennesker, og det giver en lille chance for, at der er nogle, der ikke vil risikere at bruge gadgets som gaver. Det har ikke noget på sig, og du skal ikke lade det afholde dig fra at give gadgets i gave, langt de fleste kan lide at få gadgets.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

EXIT: Puzzle Escape Room Games kan findes i kategorien Leg & Spil – Spil – Selskabsspil} der kommer fra i webshoppen Coolstuff. I dette år – og nok også mange år frem er et fantastisk brand, der ikke går af mode lige foreløbigt. Nogle gange er man heldig, at der er tilbud på EXIT: Puzzle Escape Room Games, og ender ret tit hos Coolstuff. Det er ren logik, gode gaver giver glade modtagere. Hvis du giver EXIT: Puzzle Escape Room Games og pakker gaven pænt ind, at din gave bliver husket.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe EXIT: Puzzle Escape Room Games online

Det er faktisk hver gang, når du shopper rundt online, er betingelserne lidt gunstigere, fordi webshops er underlagt en lovgivning, de skal følge. Du får med dine varer 14 dages returret. efter du har købt dine varer, en del shops efterhånden giver endnu mere det er slet ikke ualmindeligt, at få 30, 60 eller 90 dages returret i dag. Husk også på, at du online har et kæmpe udvalg, og det er let at gennemskue, hvilken pris og betingelser der er bedst, i den store skov af webshops, der er derude. Og i dag kan du uden videre sammenligne priser fra mobilen eller en tablet uden brug af en computer. Den helt stort fordel ved købe produkterne online er at slippe for, at du ikke kan bære alle din varer på én gang og skal gå flere gange frem og tilbage til bilen. Efter at have afsluttet din handel, bliver dine varer sendt til dig, alternativt kan de sendes til dig arbejde, du skal bare huske at vælge den rigtige adresse. Du kan også springe en lang kø ved kassen over så det er direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så behøver du ikke længere forudsige, hvilken kø der er hurtigst – vi gætter aldrig rigtigt alligevel.

17 anmeldelser af EXIT: Puzzle Escape Room Games

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “EXIT: Puzzle Escape Room Games”